Voices of men

L'Associació Conexus i el Consolat General dels EUA a Barcelona han organitzat, amb la col·laboració del Centre Dolors Piera i l'Institut de Llengües de la Universitat de Lleida, l'obra multimèdia titulada “Voices of Men” (“Veus d’Homes”) que utilitza l’humor i la imitació de personatges masculins famosos per a sensibilitzar l’audiència sobre temes com el sexisme, l’assetjament i la violència sexual, la violència de gènere a la parella i en el jovent. A través de l’humor es mostra com cada personatge masculí de l’obra ha d’afrontar un dels temes mencionats i se n’adona que és tant part del problema com de la solució. Observar aquest procés en els personatges convida a l’audiència a l’auto-reflexió i a la participació en la prevenció de les violències masclistes.

L'espectacle, protagonitzat per Ben Atherton-Zeman, tindrà lloc a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (Campus de Cappont) el dia 30 de novembre a les 18.00h. L’obra és en anglès i hi haurà traducció simultània al català (per ordre d’entrada). La participació és gratuïta!

actorBen Atherton-Zeman és conferenciant i actor de comèdies sobre la prevenció de la violència. Ha actuat a pràcticament tots els Estats Units, a Canadà, el Regne Unit, Turquia, la Xina, Sudàfrica, l’Índia, el Nepal i la República Txeca. Des de fa més de 20 anys, en Ben treballa com a educador a programes contra la violència de gènere i per dones que han estat violades.

És membre del consell assessor de la campanya del Llaç Blanc al Regne Unit i blogger del Ms. Magazine. En Ben es descriu com a “sexista en recuperació” i creu que cada home ha d’enfrontar la violència i el sexisme al món i dins seu.

L'obra també es podrà veure l'1 de desembre a les 11:30 a l'Aula Magna, Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés, Universitat Ramon Llull, c/ Santaló 37, Barcelona i a les 19:00 a La Sala, Espai Francesca Bonnemaison, c/ Sant Pere Més Baix 7.

Més informació en aquest document.

voices